از خودکشی تا زندگی

ســـلام دوستان از اینکه این وبلاگ رو انتخاب کردید ممنونم

از خودکشی تا زندگی

ســـلام دوستان از اینکه این وبلاگ رو انتخاب کردید ممنونم

پیشگویی‌ها از شایعه تا واقعیت!

نظریه پردازان آخر الزمان مدعی هستند که در این زمان همه جا تاریک می‌شود و زمین و خورشیدوماه در یک تلاقی بی سابقه قرار می‌گیرند سه روز تاریکی جهان را فرا می‌گیرد.سه روزی که گفته شد در روزهای سوم تا پنجم دیماه 91 خواهد بود این نظریه هم اکنون به جنجالی ترین سوژه در فضای رسانه ای دنیا تبدیل شده است و موجب وحشت و ترس در بین مردم دنیا گردید مطابق برخی اخبار تاکنون چندین نفر در نتیجه این نظر جان خود را از دست داده اند.

سابقه پیشگویی پایان دنیا حدود هزار سال پیش از میلاد مسیح توسط مایا‌ها صورت پذیرفته است از آن زمان تا کنون هر کس به ظن خود برای این پیشگویی زمانی را تعیین کرده است چینش گزاره‌های منطقی همچون تراکم کم ستارگان در یک نقطه و جا خوش کردن سیا هچاله عظیمی در میانه قوس کهکشان و در نهایت نزدیکی خورشید در روز 21 دسامبر 2012 به مرکز کهکشان موجب شده تا نظریه پردازان آخر الزمان به نتیجه غیر منطقی”پایان دنیا" در تاریخ اول دیماه 91 دست یابند این نظریه که توانسته است تاثیر روانی خود را در بخشهایی از نفوس آدمی بگذارد ولی به لحاظ اهمیت وبرغم رد آن توسط مراکز علمی از جمله ناسا،همچنان در صدر اخبارو تحلیل‌ها قرار دارد مردم همچنان با حساسیت به عقربه شمار تاریخ موعود توجه دارند.

ناسا برای رد ادعای نظریه پردازان آخر الزمان آورده است که خورشید هر سال در همین زمان به قسمتی از آسمان وارد می‌شود که سیاهچاله مرکزی کهکشان راه شیری قرار دارد بنابراین تغییر موقعیت خورشید در 21 دسامبر 2012 به معنی بروز اتفاق ویرانگر نخواهد بود و در نهایت ناسا توصیه کرده که از انقلاب زمستانی (ویژه جوامع مسیحی ) به معنی واقعی لذت ببرید و ذهنتان را با شعله‌های خورشیدی، سیاهچاله،تقارن، میدان مغناطیسی و هر چیزی که مایاها پیشگویی کرده اند،درگیر نکنید.

تاریخ نظریه‌ها نشان می‌دهد که در مقاطع مختلف کسانی با تعیین زمان مشخص مدعی پایان دنیا شده اند ولی هیچگاه این نوع ادعا‌ها به واقعیت نزدیک نشد. اما چرا برغم تکرار ابطال این نوع ادعاها،همچنان از جاذبه لازم برخوردارند. جواب‌های متعددی می‌توان داد شاید دلیل اصلی آن کشش فطری آدمیان بر اساس اصل این حقیقت که دنیا پایان پذیر خواهد بود می‌باشد. اصل این حقیقت به همراه کشش جاودانه طلبی آدمی موجب انتظارمرموزی است که او را بی تاب لحظه پایان کرده است.

پایان پذیری دنیا بشارت مشترک همه ادیان و مذاهب است اما راهی برای تعیین زمان و لحظه پایان وجود ندارد اگر بنا بود این رازعریان شود وراهی برای تشخیص آن وجود داشته باشد آدمی از تلاش می‌ایستاد و مسیر حرکت متوقف می‌شد به طور طبیعی سودا گران در مقاطع مختلف تحت اغراض متفاوت سعی درسوء استفاده از این کشش باطنی و حساسیت اعتقادی مردم دارند این نوع پیشگویی‌ها در پیرامون پایان دنیاغالباً در بستر فرهنگی مسیحیت رخ می‌نماید در این سوی عالم هم حقیقتی به نام غیبت عصمت وجود دارد و بر اساس اعتقاد شیعه امام دوازدهم حضرت مهدی(عج) که در غیبت بسر می‌برند روزی بنا بر حکمت‌های الهی ظهور خواهد کردو دادگر مظلومان و عدالت گستر عالم خواهد شد.

به هر حال کمتر از 48 ساعت دیگه همه چیز روشن میشه.اگر چه میدونم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و یکی از آروم ترین روزا رو خواهیم گذروند میگم، به امید نابودی!